Ga naar inhoud

Usenet providers


Aanbevolen berichten

Nu maak ik al heel lang gebruik van de usenet provider usenet4U en ben daar redelijk tevreden over maar vanmorgen kreeg ik een mailtje dat mijn 3 maanden termijn weer afgelopen was en dat ik opnieuw moest kiezen voor een pakket. Nu vraag ik mij af; er zijn natuurlijk meerdere aanbieders en ik wil graag vragen naar jullie negatieve/positieve ervaringen met usenet providers om eens te kijken of het de moeite waard is om over te stappen. Laatste vraag, nu heb ik een 16Mb internet verbinding bij XS4ALL, heeft een 120 Mb verbinding met een usenet provider zin, kan ik daar gebruik van maken als mijn eigen internet provider veel lager zit met de verbinding? Graag advies. Groetjes Rob
Link naar reactie
[quote:84036f6e6d="Hans60"]Een abbo bij een Usenetprovider met 120Mb heeft geen zin als je eigen verbinding niet sneller is als 16Mb. Wat voor zin heeft het om een poffertjespan te kopen waar je 120 poffertjes per minuut kan bakken als je er maar 16 per minuut op kan eten......[/quote:84036f6e6d] Je staat maar 1 minuut in de keuken en vervolgens kan je 8 minuten van poffertjes genieten. Heel nuttig dus. :wink:
Link naar reactie
Als een lange retentie niet zo heel erg belangrijk voor je is, heb je natuurlijk ook gewoon genoeg aan de newsserver van XS4All: newszilla.xs4all.nl. Deze is in het aantal groepen behoorlijk compleet, maar met een retentie van maximaal 30 dagen mis je de oudere posts. Voor de oudere posts koop ik meestal een blokje van 50 GB bij Buzzardnews. Wat ik bij XS4All niet meer kan krijgen, haal ik daar...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...