Ga naar inhoud

video beelden die op de pc worden aangeboden meestal een kor


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd kan ik plotseling geen video of youtube of een bijgevoegde video bekijken, Als ik hier op kom en het programma aanklik dan gaat de pc op tilt en de muis werkt niet meer en taakbeheer gaat ook niet meer en na een minuut gaat de pc uit en start weer dan weer op. Ik werk met XP pro met alle updates die van microsoft steeds worden aangeboden. Een dvd afspelen gaat wel.Het automatisch uitscakelen is bijzonder irritant. Weet iemand hier een oplossing voor?? Ton de Rooy
Link naar reactie
Het automatisch uitschakelen is een windows instelling. De instelling: deze computer/rechtsklik-eigenschappen/geavanceerd/opstart en herstel instellingen/systeemfouten---> de computer automatisch opnieuw opstarten----> vinkje weg halen. Als het mee(of tegen) zit gaat hij nu niet meer uit maar krijg je een bsod, dat duid in de meeste gevallen op een hardware fout zoals bv rot geheugen,een stuk gaande harde schijf of een slechte voeding maar niet altijd,conflicten tussen drivers en bv een rot register kunnen ook de oorzaak zijn. Als je hier enigszins verder mee wilt moet je het eea opschrijven zoals evt bestanden die worden aangegeven als veroorzaker en de code achter ****stop: [img:8fa622c906]http://2.bp.blogspot.com/_bvM4eNQ244E/TEbnzumvvMI/AAAAAAAAAMc/I03xptvfJv8/s1600/Reactos_bsod.png[/img:8fa622c906] Meestal ontaard het echter in "je zou dit of dat kunnen proberen" aangezien de info van een bsod op 10.000 manieren te interpreteren is, het is niet een echte diagnose van probleem maar een gokje van windows waardoor hij is vastgelopen volgens zijn laatste informatie. De gebruikelijke weg: aanmodderen met testprogrammas voor geheugen ed, als deze niets vinden windows opnieuw installeren, probleem opgelost?-->windows was corrupt, probleem niet opgelost?--->hardware is brak en daarna delen uitwisselen totdat het ophoud. In een zeldzaam geval kan een bsod worden veroorzaakt door malware/virus maar dan indirect: je voeding is slecht maar nog net niet stuk, het virus/malware zet de processor op 100% belasting waardoor deze veel stroom gaat gebruiken, de voeding zakt door zijn knieen-->bsod Het eerste waar ik bij jou aan dacht was een brakke voeding...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...