Ga naar inhoud

Help , mediaplayer geeft geen ondertitels


Aanbevolen berichten

Ik schafte me recent een nieuwe mediaplayer aan met interne HD van 2T. Op die manier dacht ik van mijn films te stockeren en te kunnen bekijken zonder DVD's te moeten branden. Ik rip met het programma DVDFab en had tot hiertoe geen problemen met ondertiteling. Maar nu ik de mediaspeler gebruik krijg ik geen ondertitels op het scherm. De afstandbediening van de player heeft wel een optie voor subtitles maar er op drukken doet niets. De mediaspeler is een Fantec MM-CH36US . Wie kan mij in lekentaal op weg helpen om vooralsnog onderteksten op mijn TV scherm te krijgen. Hartelijk bedankt voor de reacties alvast.
Link naar reactie
De de specs en de handleiding zeggen niets over ondertitels voor bijv. MPEG4 bestanden, maar niet voor ondertitels daarbij. Maar je zou er bij zo'n "allesvreter" wel van uit mogen gaan dat ook ondertitels in de gangbare formaten ondersteund worden. http://www.fantec.de/html/en/3/artId/__1407/gid/__110090112090/searchStr/__mm-CH/article.html Over wat voor videobestanden en ondertitelbestanden hebben we het hier eigenlijk? Het zou automatisch goed moeten werken als ondertitelbestand dezelfde naam heeft als het videobestand. Voorbeeld: Thor.(2011).BRRip.720p.mkv Thor.(2011).BRRip.720p.srt Source.Code.(2011).DVDRip.XviD.avi Source.Code.(2011).DVDRip.XviD.sub Source.Code.(2011).DVDRip.XviD.idx Zie functionaliteit DVD-ripper van DVDFab: http://www.dvdfab.com/dvd-ripper.htm [i:9fe1d6cf1b][u:9fe1d6cf1b]Set output audio tracks and subtitles[/u:9fe1d6cf1b] You can select your favorite audio tracks and subtitles for the output. Plus, you can decide how to deal with the subtitles as to render directly to video [b:9fe1d6cf1b]or extract to idx/sub files.[/b:9fe1d6cf1b][/i:9fe1d6cf1b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...