Ga naar inhoud

ISO naar usb zetten


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal films , dat zijn ISO bestanden Die wil ik op mijn HDrecorder op mn TV afspelen. Ik heb geen DVD's die 7 gig aankunnen en rewritable zijn. Wel heb ik een USB stick van 16 gig. Plan is om de iso naar mn USB te branden en dan op de HDD ven de speler te zetten, maar een iso wordt niet gelezen op mn HDDspeler. Nero geeft alleen de twee hardware branders op PC aan om evt de iso te branden Welk progsel doet wat ik zou willen??
Link naar reactie
Je hebt een programmaatje nodig als Alcohol 52 http://www.free-downloads.net/programs/Alcohol_52__Free_Edition of Daemontools http://www.daemon-tools.cc/eng/products/dtLite Zijn beide gratis tooltjes en hiermee kan je een virtuele DVD drive maken waarin je een ISO bestand kan mounten. Vervolgens kan je de inhoud van deze DVD naar een USB disk kopieren. Daemon tools wil een toolbar (sponsor) installeren dus houdt er rekening mee dat je deze niet mee installeerd.
Link naar reactie
USB moet t -als AVI gebrande bestand naar mijn afspeler brengen. Op PC open ik de iso's gewoon met VLC, dat is probleemloos. @Tirm Dat is dus op mn PC, dat doet VLC al. Ik zoek dus een progsel wat t isobestand naar mn USB brand als .avi. Dan stop ik de USB in mn HDDrecorder om m daar op de harddisk te copiëren en af te spelen, of rechtstreeks vanaf de USB
Link naar reactie
Dat weet ik, maar ik weet niet met welk programma ik er een AVI van kan maken en de avi op mn stick krijg Any Video converter maakt er wel een avi van, maar daar treed onverklaarbaar data verlies in op, dus springt de film opeens over, hetgeen in VLC op PC niet gebeurd En de bestanden zijn bijna 8 gig Gewone DVD's heb ik stapels van liggen dat is ook t probleem niet
Link naar reactie
Als je nu eens , om te beginnen, de iso's uitpakt, dan weet je wat er in zit. Een iso is geen film bestand maar gewoon een image van een cd/dvd/bluray. Iso's uitpakken kan bv. met winrar. Je wilt dan de inhoud van zo'n iso, wat het ook moge zijn, omzetten naar avi. Dat hoeft wellicht helemaal niet, wellicht kan je mediaspeler gewoon de inhoud van de iso afspelen na extractie.
Link naar reactie
WMV kan dat is windows media video maar img kan niet dat is net zoals iso een image formaat, er zit tussen img,iso en nrg feitelijk zelfs erg weinig verschil, ik vermoed dat je daarin abuis bent. Ik raad je echt aan om als eerste toch de stap te zetten en al je iso mbv winrar gewoon uit te pakken zodat je daadwerkelijk kunt zien wat je voor video hebt. wmv omzetten naar avi kan gratis met bv Virtualdub
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...