Ga naar inhoud

acer aspire 7520 dvd speler werkt niet


Aanbevolen berichten

[b:26a2b3b1d9]Hallo iedereen ik heb hier een probleempje, ik heb echter een laptop van acer aspire 7520 heel fijne laptop maaarrrr al paar maanden werkt mijn dvd speler niet eigenlijk zou ze wel werken maar deze staat er gewoon niet op mijn lijst ik wou mijn recovery cd insteken om alles trg goed te maken maar ja als de dvd speler het niet doet ben ik niks met mijn recovery cd heeft iemand er toevallig een idee hoe ik deze probleem zou kunnen oplossen alvast fijne dag iedereen greetzzz 8) [/b:26a2b3b1d9]
Link naar reactie
Heb je geen garantie meer? Je kan eens informeren bij Acer http://www.acer.nl/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=nl&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=3342&sp=page15e&ctx2.c2att1=3&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=3342&CountryISOCtxParam=NL&ctx1.att21k=1&CRC=1440814251 Je kan ook kijken naar een slimline DVD brander zoals dit: http://www.azerty.nl/8-862-56379/samsung-sn-s082h---schijfstati.html
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Wat de woorden bedoelen. Tijdens het opstarten - tijdens het Acer logo op ALT-F10 drukken. Beide toetsen tegelijk in drukken. Dan kom je terecht op de partitie welke Windows opnieuw op je Acer zet. Dan werkt alles weer - heb je geen DVD en/of CD speler nodig. Ik heb zelf ook een [b:676e122d9f]Acer 7520 [/b:676e122d9f] en een 5750G. Omdat ALT-F10 altijd werkt heb ik me er nog nooit verder in verdiept. 1 nadeel: je moet wel weer alles opnieuw updat'n (met name Windows), je bent dus alles kwijt. Kortom, eerst bekijken wat je op de C-schijf wenst te behouden, dit veilig stellen en opnieuw opstarten zoals bovenstaande beschrijft. Hoop je hiermee geholpen te hebben! Goad goan...! Lukt het niet - let me know - ik kan je altijd helpen.
Link naar reactie
Wacht eens even... Doet de DVD player het uberhaupt wel of heeft hij nog nooit gewerkt? 1. Ja, hij heeft eerder altijd netjes gewerkt. 2. Nee, hij heeft nog nooit gewerkt. Wat laat de DVD player horen als je er een DVD in doet. 3. Niets 4. Hij draait en loeit wel maar er gebeurd niets. __________________________________________________________ 1. Hij kan natuurlijk ook stuk zijn, vervangen. 2. DVD vervangen - kost globaal: 40 euro. 3. Driver... (gevoel) maar kan ook 1 zijn. 4. Stof... de lens is vuil. 2 en 3 zijn de belangrijkste opties. Een DVD player gaat niet zomaar stuk. Zeker niet die van een Acer 7520 Dit is aanvullend... 1 vraagje, heb je hem zelf gekocht of gekregen?
Link naar reactie
@ Japs: Je moet voortaan wel even aangeven wat er gebeurt als je op Alt+F10 drukt tijdens het opstarten. Het kwam nu namelijk over alsof dat het probleem met de DVD-speler zou oplossen, maar uit je latere uitleg blijkt dat je het over de auto-herstelfunctie had. Niet iedere gebruiker leest de handleiding van zijn systeem en de kans dat iemand weet wat die functie met zijn computer doet is dus nihil. Met alle gevolgen van dien, en de DVD-speler zou misschien nog steeds niet gewerkt hebben ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...