Ga naar inhoud

korte onderbreking muziek tijdens afspelen op PC


Aanbevolen berichten

Beste forummers, Sinds kort heb ik mijn mzuiekcollectie gedigitaliseerd op harde schijven. Wat me opvalt is dat tijdens het afspelen op een nieuwe PC met Windows XP of een nieuwe laptop met Windows Vista wel eens een zeer korte onderbreking in het muzieksignaal te horen is. Het zit niet in de opname zelf: bij het terugluisteren van de passage is het niet meer hoorbaar. Screensaver, Windows Defender en de opstarprogramma's in 'msconfig' heb ik al uitgeschakeld. Wie herkent dit en wat is er aan te doen zodat het signaal zonder hapering kan worden weergegeven? Lammert
Link naar reactie
Ik ben inmiddels ook nog aan het zoeken geweest en heb een belangrijke oorzaak gevonden: op het moment dat het systeem een automatisch herstelpunt aanmaakt (vooral Vista) treedt het probleem op. Ik heb de optie voor het automatisch aanmaken van een herstelpunt voor syteemherstel uitgeschakeld en nu lijkt het probleem tot het verleden te behoren. Lammert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...