Ga naar inhoud

creative X-Fi Elite Pro en afstd. bediening OPGELOST


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik gebruik dit geluid setje, met de nieuwste drivers voor Vista 64bit. Alles werkt, alleen de afstands bediening niet, als ik op een knop druk, zie ik wel op de breakoutbox het lampje knipperen, maar het heeft geen effect. Als ik met de hand aan de knoppen draai werkt het wel. Nu heb ik contact gehad met iemand op een andere site, die dit probleem ook had, met de nieuwste drivers. Hij heeft de drivers die op de bijgeleverde cd-rom staan er weer op gezet, daar schijnt de optie AB bij de instellingen te staan en als je daar een vinkje in zet werkt de afstnd. bediening. Ik kan daar niets mee omdat het win XP drivers zijn. Iemand hier ook bekend mee? heb je dit opgelost kunnen krijgen? zou je me dit willen laten weten. alvast bedankt groetjes Hans
Link naar reactie
Je inst.de nieuwste drivers en het nieuwste opstart console Daarna ook het entertainmentcenter, daarna kun je dan de aftandbediening gebruiken. Ook heb ik het dolby en ddts pakket gekocht ( je moet dit wel betalen met creditcard kosten 5.62 dollar ) Ik heb het speakerset logitech Z5400 en aan gesloten met glaskabel op de digitale ingang, daar staat nu ook input optical1 effect dts digitaal in. En ik moet zeggen het speelt perfect, en echt veel mooier. Na inst. van het dts pakket ga je even in programfiles naar je creative map daar moet je even op de knop registreren klikken je nummer invoeren en verzenden daarna kun je het via het opstartconsole instellen daar is een knop bij gekomen. Evt kun je hem hier kopen http://buy.soundblaster.com/ Dan heb ik ook nog een plugin gevonden voor winamp, als je die tenminste gebruikt, plugin instaleren en je kunt ook winamp bedienen met je afstandbedienig, werkt erg leuk en goed. die kun je hier halen http://www.winamp.com/plugins/details/113369 Nou veel plezier ermee, en succes groetjes Hans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...