Ga naar inhoud

aan/uit knop monitor kapot


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, sinds drie jaar heb ik nu een HPw19 monitor, op zich ben ik er altijd wel tevreden mee geweest alleen sinds een weekje gaat mijn monitor niet meer aan. Ik ga ervan uit dat het mijn aan/uit knop is omdat mijn monitor al sinds een hele lange tijd moeizaam aan ging en ik meestal meerdere malen op de aan/uit knop moest drukken om hem aan te krijgen. Nu is mijn vraag dus of er nog een andere manier is om mijn monitor aan te krijgen. Alvast bedankt, M.V.G. Fabiwe
Link naar reactie
De schakelaar lijkt mij essentieel in dit geval. Je zou, indien je de schakelaar niet kunt repareren of er geen vervanger voor kunt bemachtigen, kunnen proberen de bedrading zo aan te passen dat de monitor immer 'aan' komt te staan en dan een schakelaar in het snoer opnemen om de monitor in de toekomst mee aan/uit te zetten.
Link naar reactie
[quote:1b6741e8c8="fabiwe"]Bedankt, ik zal hem eens naar een pc zaak brengen. Misschien kunnen zij zo iets, en als het te duur wordt kan ik beter een nieuwe kopen. [b:1b6741e8c8]Ben helaas zelf niet zo handig met die dingen[/b:1b6741e8c8].[/quote:1b6741e8c8] [quote:1b6741e8c8="tomvdlee"]Mischien als je handig bent kan je een schakelaartje er tussen zetten. http://www.elektronica-online.nl/content.php?cat_id=634&hoofdcat=Onderdelen&subcat=Schakelaars&subsubcat=Standen%20Schakelaars[/quote:1b6741e8c8] Kuch. :( Zal eerder in de voeding gezocht moeten worden dan in dat schakelaartje.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...