Ga naar inhoud

Computer aansluiten op dvd recorder (usb)


Aanbevolen berichten

Op dit moment probeer ik mijn pc aan te sluiten op mijn dvd-recorder via de usb poort, het probleem is enkel dat de dvd-recorder het apparaat niet herkent. Nou vroeg ik me af of het misschien mogenlijk is om de usb poort van mijn pc zo te configureren dat hij word herkent als client(ipv host), of als mass storage (zoals bv mobiel of usb-stick) zodat de dvd recorder denkt dat hij te maken heeft met een opslag apparaat. Het einddoel is om of de harde schijf van de recorder te benaderen met mijn pc of om de harde schijf van de pc via de dvd te benaderen(geen geld voor hd-dvd brander of externe schijf). Als iemand een andere oplossing of eventueel geschikte drivers heeft hoor ik het graag. bvd, Arjan.
Link naar reactie
Dit staat in mijn gebruiksaan wijzing,misschien heb je er wat aan. Op de USB-poorten aan de voorkant van de recorder kunt u USB-apparaten zoals HDDcamcorders, digitale camera’s, printers, toetsenborden en PC’s aansluiten. Raadpleeg tevens de handleiding van het apparaat dat u wilt aansluiten. • Het MSC (Mass Storage Class) apparaat moet FAT-compatibel zijn. Als het apparaat is gepartitioneerd, is het mogelijk dat deze recorder het niet herkent. • Het is mogelijk dat sommige USBapparaten niet met deze recorder werken. • Wanneer u een PC op dit apparaat aansluit, zorg er dan voor dat de PC en dit apparaat uitgeschakeld zijn voordat u de apparatuur via USB met elkaar verbindt. • Wij raden u aan USB-apparaten aan te sluiten terwijl de recorder uitgeschakeld is (standby). • Wij raden u aan USB-kabels van niet meer dan 2 meter lengte te gebruiken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...