Ga naar inhoud

IS DEZE HTPC GOED SAMENGESTELD??


Aanbevolen berichten

hey ik heb sinds kort deze htpc samengesteld nu zou ik willen weten ofdat dit goed genoeg is om een tijdje mee vooruit te kunnen? Product Prijs Moederbord MSI P7NGM Digital 108,25 Intel Core 2 Duo E5200 76,30 Cpu-koeler Scythe Ninja Mini 28,50 Werkgeheugen Kingston 2GB PC2-6400 24,70 Videokaart Geïntegreerde Geforce 9300 Geluidskaart Onboard Realtek 888C Netwerkcontroller Onboard Realtek 8111C Tv-kaart Hauppauge WinTV HVR-1100 48,70 Harde schijf Western Digital Caviar Green 1TB 104,75 Blu-ray-speler LG GGC-H20L 174,50 Voeding Corsair CMPSU-450VX 72,80 Logitech Cordless Desktop® EX 110 25,00 Antec Veris Media Fusion Remote EU 145,90 [b:f1172efecb]dit maakt dan een totaal van 842 euro[/b:f1172efecb] het os word waarschijnlijk vista ultimate ik wil natuurlijk hd kijken op mijn lcd en straks ook digitale tv kunnen kijken en opnemen verder sluit ik hem aan op mijn dolby surround en wil ik er ook muziek enzo mee afspelen,af en toe internetten en eens een keer een spelletje spelen. ik ben heel benieuwd naar de mening van iemand die er wat meer verstand van heeft
Link naar reactie
[quote:51f9cb1159="weslystevens"]Logitech Cordless Desktop® EX 110 25,00 [/quote:51f9cb1159]Het lijkt me dat je al redelijk de adviezen gevolgd hebt op de sites hiervoor ... http://tweakers.net/reviews/1027/6 http://www.hardware.info/nl-NL/pcadvice/bpmfb5tqag/viewconfig/ De keuze van het toetsenbord begrijp ik alleen niet, daar had ik toch wel een echt MCE toetsenbord verwacht dat werkt via de infrarood poort van de behuizing.
Link naar reactie
[quote="Ik vind die BluRay speler wat duur Die Antec Fusion kast is ook wat duur, daar zit toch al een voeding in? de brander is idd duur maar ik wou er ene brander op hebben ivm de toekomst anders moet ik die er later weer bij kopen dus dat wist ik verder zover ik kon vinden worden de antec fusion kasten niet meer met voeding geleverd daarom de losse voeding en ja de kast is duur maar het oog wil ook wat dus daar is bewust voor gekozen en dit zijn qua koeling en stilte schijnbaar super kasten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...