Ga naar inhoud

HP Afstandsbediening instellen.


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met waarop Vista Home Premium stond bij aanschaf. Toen werkte de afstandsbediening prima. Nu heb ik er zelf Windows Vista Ultimate op gezet. Hiermee werken alle functies ook. Alleen de knop om Windows Media Center te starten werkt niet. Nu vind ik dit jammer, omdat ik mijn laptop graag als Media Center gebruik. Is er een programma wat deze instellingen kan aanpassen ? B.v.d. ~Soul4000~
Link naar reactie
[quote:01ecd99c76="boodhaa"]:oops: al op de site bij HP gekeken?[/quote:01ecd99c76] Jep, en daar is ook het een en ander te vinden. Daar staan de drivers om alles werkend te krijgen, maar niet de software om de afstandsbediening in te stellen. Vreemd genoeg reageert hij sinds gisteren ook niet meer, als ik Windows Media Center start en ik probeer de afstandsbediening te gebruiken, gebeurt er niks. Als ik hem in het PCI-Slot van mijn laptop doe, en hem er na een minuut uit haal, reageert hij weer wel. Het lijkt alsof de drivers wat beschadigd zijn waardoor hij steeds moet syncen met de laptop. Het is trouwens niet een aparte afstandsbediening, hij past in het PCI-Slot van de HP Laptop. PS:Lees jij mijn posts vaker ? Want hier heb ik nergens vermeld dat mijn laptop van HP is. Het is een HP Pavilion dv9770ed BTW xD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...