Ga naar inhoud

Geluidskaart werkt niet


Aanbevolen berichten

[quote:9fc4603f53="computerfreak1991"]Hallo allemaal ik heb net windows xp Home edition op de computer gezet en heb een geluids kaart die niet werkt het merk van de Geluidskaart is Fortémedia 801 AS nu heb ik ook al verschillende drivers geprobeerd voor deze kaart maar niks werkt kunne jullie mij hier verder mee op weg helpen ? Alvast Bedankt[/quote:9fc4603f53] En over welk merk en type PC bij een merk PC of moederbord bij zelfbouw hebben we het hier? Je zou ook even de driver cd ervan kunnen opzoeken, eerst de chipsetdrivers installeren, rebooten en dan de andere drivers en nogmaals rebooten, neem aan dat er meer onboard dingen erop zitten die moeten gaan werken.
Link naar reactie
dan heb ik het over de volgende Computer Highscreen is pentium 2 heeft eerst win 98 opgestaan daarna xp en daarna weer win98 wegens spullen die niet via xp draaiden bedoeld waren voor de oudere soort windows nu heb een bluetooth die wel werkt maar ik heb heb en dus een pci Forté media in zitten maar die drivers kan ik nergens vinden voorheen ware drivers wel goed maar ben cd rom kwijt vandaar naar deze vraag
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...