Ga naar inhoud

DVD niet af te spelen in meerdere DVD spelers


Aanbevolen berichten

Ik brand regelmatig films op DVD. Het afspelen gaat normaal gesproken zonder problemen. Hoe kan het dat de meeste DVD's gewoon afgespeeld kunnen worden op mijn DVD speler, terwijl in een enkel geval de DVD niet wordt herkend door mijn DVD speler, en op andere DVD spelers wel. In dit geval heb ik ISO bestanden gebrand. Ik gebruik altijd het zelfde type en merk DVD's. (DVD+R, merk Philips). Het rare is (althans in mijn ogen) dat b.v. de serie "Prison Break", seizoen 1 en 3 zonder problemen bij mij thuis kan worden afgespeeld op drie DVD spelers, terwijl seizoen 2 slechts op 1 speler kan worden afgespeeld. Alle drie de seizoenen zijn als ISO bestand binnengehaald en allen gebrand met hetzelfde programma (Nero) op dezelfde PC. Ik brand van nieuwschierigheid. Johan Nijland.
Link naar reactie
Komen de dvd's allemaal van de zelfde spindel? Zo niet, dan kan het zijn dat er een andere media-code wordt gebruikt (dit kun je checken met een programma zoals dvd identifier, even googlen), dit wil zeggen een andere fabrikant, misschien kan jouw dvd speler hier minder goed mee overweg. Als het de zelfde spindel is, zou ik helaas niet weten wat jouw probleem veroorzaakt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...