Ga naar inhoud

Nieuwe Surroundset


Aanbevolen berichten

Ik wil graag een nieuwe surround set. Ik heb nu twee sets gemengd op mijn pc aangesloten staan, maar het kan nu echt niet langer. Ondertussen is de helft van mijn speakers gesneuveld. Ik zit alleen krap bij kas. Ik heb een oogje op de Trust 6210 5.1 set. Maar ik weet niet of Trust wel een goed merk is of dat deze speakers goed zijn. Ik heb wel wat negatieve uitlatingen gehoord over Trust, maar of dat merk ook echt zo slecht is... Iemand die mij iets kan vertellen?
Link naar reactie
[quote:15a29ee54e="gerben"]Ik zou eerder iets van logitech of creative nemen. Wat is je budget? Want de keus is nogal groot.[/quote:15a29ee54e]Ik wil liever niet meer dan 40 euro uitgeven, maar als Creative echt beter is, dan kan ik misschien voor 55 euro een Creative Inspre A500 kopen. Maar die is wel 15 euro duurder, en ik moet nu echt op mijn centen gaan letten. Ik heb maar een klein bijbaantje, 4 uur in de week, en dus erg veel verdien ik ook weer niet. Eigenlijk gewoon redelijk goede kwaliteit voor een zo goedkoop mogelijke prijs.
Link naar reactie
[quote:44006d8d39="gerben"]Dit is de goedkoopste logitech surround bij azerty. Bij mijn weten een heel aardig setje. http://www.azerty.nl/8-184-627/x-530.html De A500 ken ik niet, maar de T6100 is wel een goed setje. Ook weer iets duurder. http://www.azerty.nl/8-184-12589/inspire-t6100.html[/quote:44006d8d39]Die vind ik toch wel erg duur worden. Dan betaal ik ook nog 10 euro verzendkosten, dus in totaal 70 euro. Dan wordt het toch echt meer dan ik kan missen.
Link naar reactie
Ik wil eigenlijk wel 5.1. Surround heeft me erg goed bevallen, en ik wil er zeker mee doorgaan. Ik wil dus liever niet meer dan 55 euro uitgeven. Ik neem aan dat ik de 35 niet makkelijk zal redden, maar echt liever niet meer dan 55 euro (okee, op een 5je meer of minder zal ik niet kijken ;) maar dan ook echt absoluut niet meer dan 60 echt absoluut niet, en dus inclusief de verzendkosten).
Link naar reactie
Ik weet niet of er een mediamarkt bij je in de buurt zit, maar daar heb je voor 40 euro een prima speakersetje. 2.1 geluid maar dan wel in een extreme kwaliteit. En een 5.1 geluidsset voegt niet heel veel toe aan je beleving (ervaringsdeskundige :P ). Je merkt pas veel verschil als je in de 7.1 of meer setjes komt dus... En kijk ook eens bij een Kijkshop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...