Ga naar inhoud

Boxen Kraken


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb reeds mijn computer (Dell XPS 630) opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik een probleem met mijn boxen. Als ik muziek aan heb en ik scroll over een website heen kraken mijn boxen enorm. Ook als ik een game opstart waar geluid onder bijv een filmpje zit, zoals bij het opstarten kraakt hij enorm. Ik heb de laatste driver versie van de geluidskaart en ook met andere boxen aangesloten houd ik hetzelfde probleem. Dit is de info over mijn geluidskaart; Soundblaster X-FI Xtreme Gamer. Ik hoop dat iemand kan helpen
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb dezelfde kaart en heb er geen enkel probleem mee. heb je al geprobeerd of je boxen het wel goed doen als je ze op een andere plek neezet (niet naast de monitor) ? als ik thuis mobiel gebeld wordt dan beginen de geluidsboxen van mijn pc ook te kraken. slecht afgeschermde (monitor) kabels of andere "stralings bronnen" kunnen dezelfde probleem geven. en natuurlijk de drivers van de videokaart(en) goed installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...