Ga naar inhoud

Audio CD branden van Flac files met Nero 6


Aanbevolen berichten

Je komt in toenemde mate Flac. Files tegen. Deze format bevat schijnbaar muziek van betere kwaliteit. Ik heb de volgende vragen: - Hoe kan ik van die Flac Files een audio CD branden met Nero 6? - Is hier aanvullende software nodig, Zoja welke en hoe moet deze dan worden geinstallleerd? - Hoe gaat het branden dan verder in z'n werk? Graag jullie advies.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Hoi, Ik ben al heel lang bezig om te proberen een oude Mono LP waarvan ik de FLAC bestanden op mijn computer heb staan op CD te branden zodat ik ze op mijn gewone CD-speler in de huiskamer (een gewone Philips uit begin jaren 90) Mono af te kunnen spelen. Omdat FLAC lossless bestanden zijn dacht ik dat ik dan een 100% weergave van de oorspronkelijke Mono LP zou kunnen horen. Ik dacht dat ik het met de Mediamonkey gevonden had maar dat is helaas niet het geval. Met de Mediamonkey kan ik de FLAC bestanden omzetten naar WMA maar als ik ze dan met Nero op CD brand worden het CDA bestanden (!?). Jij zou denken dat ik ze dan af zou kunnen spelen op de zojuist genoemde Philips CD-speler. Maar helaas: ERROR. Zou jij (of iemand) mij kunnen helpen? Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...