Ga naar inhoud

resetten Aeg lavamat


Aanbevolen berichten

Beste Harry, Ook mijn AEG Lavamat 72630-W (PNC 914 002 047 00) stopt iedere keer midden in een programma. Hij blijft dan hangen op het aantal resterende minuten en start/pauze lampje blijft rood branden. Na enige tijd springt hij terug op de beginstand qua resterende tijd en het start/pauze lampje knippert dan. Vaak staat er nog water in. Echter kan ik wel alle functies apart starten (incl afpompen). Vandaag de koolborstels gecontroleerd, maar deze zagen er nog prima uit. Ook nogmaals de filter gecheckt, maar ook deze was schoon. Kunt u mij verder helpen?
Link naar reactie
  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik verdenk je deur vergrendeling. Deze machine laat de foutmelding niet altijd duidelijk vinden. Probeer hem eens uit te lezen. Sluit de deur Druk Voorwas en Inweken samen in en houd ze ingedrukt en draai de programm knop naar Wit/Bont 95 graden. Laat de toetsen los als de lampjes gaan knipperen en/of een piep hoorbaar is. Draai de knop nu door naar Centrifugeren Je krijgt dan de foutcode te zien. Welke is dit? Draai de knop door naar Uit. LET OP: zet hem niet op Kort Centrifugeren
Link naar reactie
Hallo, wij hebben een Aeg lavatherm T 65289 ac En plots stopt de machine. Foutmelding E60. Na beide knoppen ( startuitstel en start/pauze) is de foutmelding e63 Na het openen van de machine ( zijkanten en achterkant) zien we niet echt niets speciaals. Wat kan er fout zijn? We lazen dat het misschien het het verwarmingselement was, maar waar zit die dan? Kunnen we onze machine niet resetten?
Link naar reactie
Hoi allen! Uit het niets doet me wasmachine het niet meer. Elke keer als ik een programma kies en hem aan wil zetten, springt hij op 1 minuut en dan snel op 0. De machine denkt dan dat het klaar is. De deur krijg ik alleen open als ik wasmachine uitzet. Moet ik wellicht de machine resetten en zo ja weet iemand hoe dat moet toevallig. Ik heb een AEG Lavamat-turbo type L87695WD. Hoor graag van jullie
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Betreft een Zanker Classic CF 2256. Machine stopt ergens in een programma en gaat weer verder of begint in ieder geval weer te wassen nadat de machine is uitgezet met de aan uit knop. Heb alle printplaten eens los gekoppeld en alle stekkers er eens af en weer op gedaan. Toen deed de machine het 2 keer goed maar valt nadien weer ergens stil in een programma. Maar somsd doet ie het ook achter elkaar goed bij 30 graden. Ik heb het idee dat het ook een kwestie van resetten is maar weet helaas niet hoe dat bij dit type moet. Graag de informaatie voor het resetten. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Mijn zoon heeft de wasmachine uitgezet. Volgende ochtend kom ik en trek het deurtje open. Hele zolder blank. Deurtje wel snel weer dicht gedaan. Nu staat er water in (niet veel) en doet de wasmachine het niet meer. Stekker er uit, aan/uit. Lampjes doen het wel en als ik start indruk dan hoor ik ook iets maar er gebeurd niets. Extra kort en start/pauze gelijktijdig geeft 3x geel lampje en dan rood.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...