Ga naar inhoud

help mij film speeld te snel af


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem me media bestanden worde te snel afgespeeld. Maar winamp 2.78 doet niet moeilijk maar winamp 3.00 wel. Me klok heeft soms heel soms dat die over 1min 16 sec. Dus als ik een stopwatch er naast leg doet die over 1min op de stopwatch 16sec. nu denk ik dat het aan: directx, dumeter, Norton SystemWorks, ligt. Het ligt niet aan de pc wand 2 comp’s hebben het. mij video kaart ondersteund niet direct x 8.1 maar heb er wel 9.0 help :( :( :( :( :(
Link naar reactie
Dat mediabestanden te snel worden afgespeeld heeft niets met directx te maken, volgens mij, want dat wordt alleen gebruikt voor het creeren van beelden, niet voor het afspelen. Om wat voor soort media gaat het, en probeer eens een ander programma. Doet dit het wel, dan ligt het waarschijnlijk aan winamp...proeber dan een update te pakken te krijgen, of hou 2.80. 3.0 gaf bij mij ook vaagheden icm multimediatoetsenbord en andere multimediaproggies
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...