Ga naar inhoud

PCTV Pro met de nieuwe software 5.1...bij wie werkt het?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. De nieuwe software van Pinnacle schijnt nogal wat nieuwe functies te hebben en de Radio is nu geïntegreerd in de Tv applicatie. Alleen...bij mij wordt er geen Radiozender gevonden bij de scan. Wie draait Win Xp en heeft alles aan de praat? De allerlaatste versie 5.20 levert ook geen resultaat op. Pinnacle zelf heeft blijkbaar geen tijd voor support, want op hun forum treft men enkel gefrustreerde gebruikers aan, die wachten op een oplossing. Hcc had deze kaart onlangs in de aanbieding op haar site, wat ik nogal raar vond. Misschien dat er mensen zijn die op deze aanbieding zijn ingegaan en met succes de nieuwe software versie en radio onder Windows xp draaien (Ik wil graag upgraden van 98, maar niet voordat ik alles aan hardware aan de praat heb). Voor mij is de computer min of meer mijn Multimedia-installatie. Alvast bedankt voor de reactie.
Link naar reactie
Die 5.2 is volgens mij niet voor de PCTVpro.Radio gebruik ik niet.Kan ik dus niks over zeggen.De versie 5.1 liep bij gebruik van een MSI bord met AMD chip voor geen meter. Nu met een ASUS- Pentium loopt het goed.Maar soms gaat er om zeer onduidelijke reden iets totaal mis.Capturen lijkt dan nergen meer op , hardware wordt niet herkent , of geluid loopt achter op het beeld enz. enz.Stel je vragen , kun je inderdaad wel tot St Juttemus wachten op antwoord.Dus............. Heb je wel de antenne aangesloten 8) Ik loop in het vervolg Pinnacle voorbijJ
Link naar reactie
Mensen, Het lijkt een verbetering. De nieuwe drivers voor de Pctv Pro kaart scannen nu mijn radio en televisie zenders, wat voor mij een vooruitgang is, zeker omdat ik nu met XP bezig ben en het ook daar werkende krijg. Ik ga volgende week proberen een TV programma op te nemen en laat dan wel weten hoe of wat. Grtz, Jos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...