Ga naar inhoud

SB Audigy 2 ??


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb nu een SB Live platinum 5.1 (met zon frontpaneel) en draai onder XP echt lekker lopen doet ut niet. Ook niet met nieuwere drivers. Nu wil ik gewoon een nieuwe kaart kopen omdat ik echt een "audiophile" 8) ben. Ik zit te denken aan bijv. Audigy 2 maar zou ik nu ook de Player versie kunnen kopen en die gewoon aansluiten op mijn oude frontpaneel? In de toekomst koop ik er dan misschien ook nog is 6.1 speakers voor. Graag hoor ik ook de reacties van iemand die ook de audigy 2 heeft. Ben benieuwd wat je ervan vindt
Link naar reactie
Het enige verschil in uiterlijk wat in ontdek is dat er een FireWire aansluiting op het frontpaneel van de Audigy zit. Als je het frontje van de oude afhaalt zie je trouwens al een "gat" zitten waar in de nieuwste versies de firewire aanluiting zit. Ik dacht daarom dat er geen verschil in frontpaneel zou zitten op die firewire aansluiting na dan. Maar die fire wire boeit niet. Ik vindt het zo zonde om meteen een nieuw frontpaneel te kopen alleen omdat er een firewire opzit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...