Ga naar inhoud

Creative Live 5.1 and craetive inspire Speakers


Aanbevolen berichten

Ik bedoel de instellingen van de hardware, je Creative apparatuur. Ik weet dat je daar bepaalde configuraties kunt instellen, zoals 2 boxen, 4 boxen, 4+1, 5+1 en 6 boxen. Wat ik dus niet (meer) weet of de test uitgaat van de ingestelde configuratie, of gewoon alle boxen test. Vandaar. Enne, als je u tegen mij zegt voel ik me een oude l... :wink:
Link naar reactie
Ha Chris, gozer klinkt al beter! Maar nu even terug naar je probleem: daar kan ik je dus helaas niet verder mee helpen, al twijfel ik er nog even aan of wat ik bedoelde helemaal over gekomen is. Daarom alleen nog even dit: als ik me niet vergis kun je voor je boxen verschillende configuraties instellen. Bijv. dat het geluid maar uit 2 boxen komt, of uit 4, of uit 4+1. Mijn gedachte was dat in jouw configuratie miscchien je centerspeaker was uitgeschakeld, maar in een test (en dus alleen voor die test) wel wordt gebruikt. Ik hoop dat je er alsnog uitkomt. Groeten, Martin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...