Ga naar inhoud

Van dvd naar vcd


Aanbevolen berichten

Nu zag ik laatst in de winkel het programma Dvdeo liggen, leek mij wel handig voor het maken van een reservekopie van een dvd. Nu heb ik eerst eens op Internet naar wat meer informatie gezocht en nu lees ik dat het kopiëren van een dvd naar een vcd wel 12 uur kan duren. Klopt dit? En zijn er nog andere programma’s die het zelfde kunnen maar dan sneller? kan ik een via mijn computer gemaakte vcd via mijn dvd speler op mijn tv bekijken?
Link naar reactie
[quote:fca304467b="Cor vd H"]Nu zag ik laatst in de winkel het programma Dvdeo liggen, leek mij wel handig voor het maken van een reservekopie van een dvd. Nu heb ik eerst eens op Internet naar wat meer informatie gezocht en nu lees ik dat het kopiëren van een dvd naar een vcd wel 12 uur kan duren. Klopt dit? En zijn er nog andere programma’s die het zelfde kunnen maar dan sneller? kan ik een via mijn computer gemaakte vcd via mijn dvd speler op mijn tv bekijken?[/quote:fca304467b] Op de eerste plaats, DVDeo is van erbarmelijke qualiteit. Niet doen Op deze site kan je alles vinden wat je nodig hebt en hoe. http://users.pandora.be/sectie/ Ja het duurd lang, ligt eraan wat je voor puter hebt. Je dvd speler moet wel VCD/SVCD ondersteunen. De meeste nieuwe modellen doen dat wel. SUC6
Link naar reactie
tijdsduur hangt oa af van de gebruikte configuratie, dikke PC betekent sneller encoderen. reken op idd vele uren de in de handel verkrijgbare programma's voldoen doorgaans goed doch er zijn legio freeware progs die net zo goed werken heb zelf ervaring met DVDx (gratis) en MOVIEJACK (39 euro); enige wat laatste meer doet is branden.. met de meeste DVD spelers van tegenwoordig kun je VCD of SVCD gewoon afspelen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...