Ga naar inhoud

pc onderdelen.


Aanbevolen berichten

geachte leden forum ik ben in het bezit van een delldimension xps v 400-mt. intel Celeron processor 400mHz Cache geheugen 128Kb,(wat betekend dit nu eigenlijk in makkelijke taal.) Dram geheugen 64Mb( " " " " " " " ") Uitbreidings-slots :3xPCI-1xISA-1xPCI/ISA. 15"monitor. Video-kaart:ATI Rage Pro 3D,en 8Mb SGRAM geheugen. Harde schijf:9Gigabyte CD-ROM:17-40 speed. Geluidskaart:Yamaha verder geen type aanduiding. Speakerset:Harman Kardon 195. ik wil graag meer geheugen hebben en ik wil een tv -out kaart aanschaffen,wat zijn de kosten hiervan en is dit systeem het nog waard. ik doe voornamelijk films en muziek branden op een gewone cd-brander,merk plextor. (16x10x40x) Kan ik deze gebrande cd,s ook op een dvd speler afspelen op mijn tv,merk sony,en welke dvd speler accepteert deze cd,s dan . Of moet ik via de pc de tv-out uitgang gaan gebruiken om mijn films op mijn tv te kunnen bekijken??. graag jullie advies en aanbevelingen voor een niet te moelijke pc gebruiker,alvast bedankt.
Link naar reactie
Zo dat zijn een boel vragen. Allereerst geheugen. Bijplaatsen kan, mits je nog een vrij slot heb ervoor. Is het nuttig, weet ik niet. Als het je alleen gaat om muziek en films kijken is het niet zo nodig. Maar wil je er wat zwaardere toepassingen op gaan draaien kan het zeker nuttig zijn. TV-out kaart: Je bedoelt dan zeker een videokaart met een tv-out uitgang. Met jouw systeem zou ik geen dure kaart erin stoppen omdat het systeem daar toch te traag voor is. Je kunt het betse even vragen in de winkel voor een licht kaartje met goede tv-out eigenschappen. Die zijn er nog wel te krijgen. Of je kunt een 2de hands zoeken. Hoeft in ieder geval niet veel te kosten. Nieuw vermoed ik rond de 50 euro. Gebrande cd's kun je afspelen op de meeste dvd spelers als je ze omzet naar vcd's. Nero kan dit voor je doen. Of je moet ff kijken op http://usres.pandora.be/sectie. Tv-out uitgang gebruiken is het makkelijkste omdat je dan niets hoeft om te zetten. Hoop dat alles nu beantwoord enm duidelijk is. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...