Ga naar inhoud

Geluidskaar problemen


Aanbevolen berichten

Hoi, Sinds een maand kamp ik met het probleem dat mijn front en center speakers geen geluid meer produceren. Ik heb een geluidskaart van Creative (Live! 5.1 Digital) en een Cambridge soundworks boxenset Dtts 2200. Mijn besturingssysteem is Windows XP proffesional (US). De verdere specs van mijn computer * amd duron 800 mhz * 256 mb intern * K7VZA moederbord * Geforce mx2 400 videokaart (64 mb + tv out) De volgende dingen heb ik al geprobeerd (zonder succ6) * Nieuwste drivers geïnstalleerd van de Creative site * Geluidskaart in een ander PCI slot gezet * Kaart in een andere computer gestoken (alle 5 de speakers werkte dus de kaart is niet stuk) * Het onboard geluid in de bios uitgezet (Helaas ook nix) * De Baskist op een andere set speakers aangesloten (werkte ook gewoon) * De rear speakers naar voor gezet en de front naar achteren (er bleven er maar 2 doen, dus de spekers zijn ook niet stuk) * een volledige nieuwe installatie van windows XP gedraaid met SP1 (ook al zonder succ6) Kortom ik weet het zo langzamerhand niet meer: weet iemand hier de oplossing voor. Thanx in advanced, Peppie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...