Ga naar inhoud

Foutmelding Windows Media Player 8


Aanbevolen berichten

Wanneer ik Windows Media Player opstart en ik via het tabblad “Media guide” een trailer wil bekijken op Windows Media Com, dan krijg ik al vrij snel daarna de foutmelding “In Windows Media Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak”. Wanneer ik bij details kijk dan zie ik het volgende: Exception information: code 0xc0000005, Flags: 0x00000000, Record: 0x0000000000000000 en Adress: 0x000000001d1c4e86. Volgens mij (weet dit dus absoluut niet zeker) is dit probleem ontstaan na installatie van DivxG400 player. Ik heb dit programma verwijderd en meerdere malen Windows Media Player gedeïnstalleerde en geïnstalleerde. Maar omdat ik werk met XP Home kun je volgens mij Windows Media Player niet “echt” verwijderen. Ook na installatie van de nieuwe (beta) 9 versie (Engels) blijft het probleem bestaan. Wie kan me helpen? Dit in eerste instantie simpele probleem heeft me al veel te veel avonden gekost. THANX! :wink:
Link naar reactie
:D Ja hoor, het probleem is opgelost! Als je eens wist wat ik allemaal al geprobeerd heb en in hoeveel "kennisbanken" ik heb gezocht. Nergens een antwoord te vinden. Even voor de volledigheid: 1) enig idee waardoor dit probleem gekomen is? 2) Wat is er nu aangepast waardoor WMP wel werkt? In ieder geval, hartstikke bedankt :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...