Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Weet iemand een alternatief dan cablecrypt hoe je canal+ kan verkrijgen met een WinTV-GO kaart want cable crypt werkt blijkbaar niet met mijn tv-kaart chipset.. Deze topic alsjeblieft niet sluiten, het is volkomen legaal om dat signaal te decoderen, het signaal krijg je altijd binnen van canal+, of je het nu wilt of niet, dus wat je er mee doet mag je zelf weten, das dus geen wet overtreden :D
Link naar reactie
Voor xp werkt het inderdaad, al is het wat lastiger om de goede versie te krijgen en om het werkende te maken. Zelf heb ik helaas een 7134 chipset en die wordt niet ondersteunt door dit progje. Daar kwam ik na ruim een uur achter dat ik een andere chip heb. Als iemand een programma weet die wel voor mijn chipset geschikt is, hoor het graag. Wellicht heeft Phaze dezelfde set.
Link naar reactie
[quote:86cdc6ed0f="ruudpel"]CableCrypt ondersteunt alleen de BT848, 849, 878, en 879 chipset, en als je die niet hebt, heb je dus pech ben ik bang[/quote:86cdc6ed0f] En als je die wel hebt, kun je nog pech hebben... [quote:86cdc6ed0f="Pruis"][quote:86cdc6ed0f="Bosje"]Voor het geval je het aan de praat mocht krijgen : je krijgt GEEN GELUID Dat cablecrypt gedoe is allang outdated. Gewoon een abo nemen bij canal+[/quote:86cdc6ed0f] Ik heb gehoord dat er nochtans een patch bestaat waarmee je dan wel geluid zou kunnen krijgen.[/quote:86cdc6ed0f] Het geluid maakt gebruik van digitale encryptie. Cablecrypt heeft helemaal geen geluids-decoder, dus een patch zou ik het niet willen noemen. Wellicht dat je het een aanvulling kan noemen... :wink:
Link naar reactie
[quote:4db569cde0="XxxxPhaZexxxX"]Als ik geen geluid zou hebben zou mij niet eens veel uit maken... Bosje, canal+ zal echt niet hun geluid anders gaan coderen want dan moeten alle kastjes bij mensen thuis ook weer veranderd worden want die decoderen het signaal, dus dat is onzin...[/quote:4db569cde0] softwarematig kunnen ze dat heel makkelijk. Maar dat is geen issue
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...