Ga naar inhoud

Van Dvd naar Cd-rom FlaskMPEG probleem


Aanbevolen berichten

Ik ben aan het proberen een Dvd om te zetten en op een Cd-rom te bramden. Ik heb hiervoor het blad Computertotaal van april 2002 gebruikt waar het uitgelegd staat in 9 stappen. Bij stap 2 moet ik een programmaatje downloaden "Flask MPEG". Dat heb ik gedaan maar als ik dat programmaatje dan open, geeft het een foutmelding: "There was a problem loading the plugins. No output plugins were found. Please, check the installation and read the menual". Wat moet ik hier nou doen? alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:a21a588104="m021"]FlaskMPEG is een rotprogramma. Je kan beter bbDMUX gebruiken, [url=http://members.cox.net/beyeler/bbmpeg.html]dit is een onderdeel van bbTools[/url]. Hierover zijn talloze tutorials te vinden op Internet.[/quote:a21a588104] het is misschien een rotprogramma maar het staat in dat blad heel goed uitgelegd dus ik wil het programmaatje wel gebruiken. kun jij me helpen om toch uit die foutmelding te komen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...