Ga naar inhoud

Nieuwe boxen zin?


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een sounbblaster 5.1 geluidskasten met een Desktop Theatre 5.1 DTT 2200. Maybe wou ik een nieuw set kopen. Een inspire bv. Zou ik veel verschil merken. Is de subwoofer bv beter. ik luister nogal veel Hardhouse :P . M@XXER PS: er zijn nogal veel inspires, ik zou niet weten wat de verschillen zijn (ik hoef natuurlijk alleen over 5.1 sets iets te weten)
Link naar reactie
[quote:47a034d3bd="JaFO"]Takkeherrie blijft takkeherrie en wordt heus geen goede muziek door een nieuw speaker-setje te kopen ;) Je zou volgens mij veel beter een echte versterker + boxen kunnen kopen als je qua geluidskwaliteit een verbetering wilt horen.[/quote:47a034d3bd] ben t wel met je eens, heb nu ook een versterker staan en 4 grote speakers in m'n woonkamer alles via m'n creative 5.1 kaartje. Fantastisch geluid MAAR nu heb ik dus de mogelijkheid met zo'n 5.1 kaart dat je dolby,ac3.surround tot je beschikking hebt maar met een gewoon huiskamer versterketje kom je daar niet mee want bijna alles is 1 kanaals. Heb je enig idee wat een 3,4,5 etc. versterker c.q. receiver kost?
Link naar reactie
[quote:92133a3271="Eddy van Wuyckhuyse"][quote:92133a3271="JaFO"]Takkeherrie blijft takkeherrie....... [/quote:92133a3271] Wat is jouw definitie van takkeherrie ?? :wink:[/quote:92133a3271] .. (Hard)house / Tecno .. ik kan het niet echt muziek noemen ;) // -- // instal maak een nieuw topic en leg het nog eens opnieuw uit. Zo snap ik in ieder geval niet wat je bedoelt.
Link naar reactie
[quote="instal"][quote:4ae9fda477="JaFO"]Fantastisch geluid MAAR nu heb ik dus de mogelijkheid met zo'n 5.1 kaart dat je dolby,ac3.surround tot je beschikking hebt maar met een gewoon huiskamer versterketje kom je daar niet mee want bijna alles is 1 kanaals. Heb je enig idee wat een 3,4,5 etc. versterker c.q. receiver kost?[/quote:4ae9fda477] Ik zou zeggen: kijk eens in een [b:4ae9fda477]goede[/b:4ae9fda477] audiozaak. Of ga gewoon naar megapool of zo. Staat genoeg, prijs hangt heel erg van de kwaliteit af. Zo'n complete Dolby-surround set heb je al wel vanaf een euro of 300 volgens mij. Als je een goede wilt hebben wordt het duurder :). Ik zou sowieso voor een aparte versterker gaan, zoals al een paar keer gezegd is. Overigens ben ik zelf niet echt voor een 5.1 set o.i.d. als je het toch alleen maar voor muziek gebruikt, in dat geval kun je beter een goede stereo-installatie kopen (ik bedoel wel losse componenten uiteraard, niet zo'n standaard stereo-torentje :)). http://hifi.pagina.nl/ is wel een interessante pagina voor dit soort zaken.
Link naar reactie
*ahem* ... ik schreef dat niet ... dat was 'instal' ... //--- Dat wordt idd wel een heel stuk duurder dan 300 ... (in mijn geval koste alles bij elkaar 1600 ... Euro, maar ik heb voor mijn gevoel wel prachtig geluid bij muziek als films). Zeker bij de surround-setjes zul je moeten opletten of muziek wel om aan te horen is. Handig om op te letten is of de versterker alles altijd als '5.1'-geluid vertaalt of dat ie de mogelijkheid heeft om echt stereo-geluid kan weergeven. // -- Nog een paar interessante sites : - http://www.phonar.de - http://www.stassen.nl *eh* nee ... ik heb er geen aandelen, alleen goede ervaringen ... :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...