Ga naar inhoud

Vaag video probleem met win2K


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Sins enige tijd heb ik een probleem op een pc met windows 2000. als ik een video film ( avi/mpeg/dvd ) wil afspelen blijft het beeld zwart. schuif ik echter met de muiscursor over het zwarte beeld dan word er een "laag" weggeveegd, waaronder de gewone film zit. dit beeld staat echter gelijk weer stil, en kan weer weggeveegd worden. download een plaatje van het probleem op : ftp://foto:foto@80.61.76.158/ ( als het niet werkt, probeer later nog eens ) dit gebeurt met alles dat video afsppeld. BSplayer, MS Mediaplayer, Virtual Dub, Studio 7/8 etc. het gebeurd meestal wanneer een beeld wordt vergroot of verkleind. ik heb al alle codecs eraf gegooit en opnieuw geinstalleerd, maar dat is niet het probleem. weet iemand hier iets op, zonder gelijk windows opnieuw te moeten installeren ? Ik heb ook een Pinnacle Video-editing kaart geinstaleerd zitten, zou het daaraan kunnen liggen ? het is inneens spontaan gekomen en niet na de installatie van het een of ander.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...