Ga naar inhoud

Af en toe geluid en af en toe niet


Aanbevolen berichten

ik hoor tijdens het afspelen van een dvd wel het alle andere geluiden zoals bijvoorbeeld een trein maar geen gesprekken. Als ik zo'n systeem geluidje wil luisteren in geluidsschema doet hij ook niets maar speel ik hem af in Windows media player dan doet het zelfde geluidje het wel. help ik weet het echt allemaal niet meer. het vollume staat goed want soms hoor ik dus geluid bijv. de intro van een dvd of sommige files(mp3, wma) met windows media player (midi weer niet).
Link naar reactie
alle schuifjes staan open. ik heb hem net nieuw. het probleem doet zich bij sommige dingen wel voor en sommige niet. tijdens een dvd hoor je al het geluid behalve de stemmen bijv. lijkt een soort voorkeur te hebben tijdens het afspelen. want het geluidje speelt hij niet af als je dat geluidje wilt aanpassen als windows opstart.(er naast zit een play knopje druk je op en je hoord niets) speel ik het zelfde geluid af in WMP dan doet hij het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...