Ga naar inhoud

cd rewriter error


Aanbevolen berichten

beste mensen, ik heb een probleem met het schrijven van mp3 naar cdr. Als ik nero opstart en de files wil testen en branden geeft ie na een tijdje testen het volgende aan "Nero can't read this file" en daarna " fout bij het lezen van gegevens" en dan "ongeldige schrijfstatus" "kon EndTrack niet vinden" nou heb ik gekeken wat voor files het zijn. Ze hebben de extensie van mp3 dus die kun je met de nieuwste nero on the fly branden. maar nou heb ik ook via de verkenner bij de extra informatie gekeken en daar staat dat om een M3U files gaat. heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is, want ik weet het niet. moet je misschien die files converteren of zoiets. alvast bedankt.
Link naar reactie
Als je bij de nero zoekfunctie M3U invult komt dit hier te staan. m3u-afspeellijst Een m3u-bestand bevat een lijst van MP3-bestandspaden. Een m3u-bestand kan bijvoorbeeld met NeroMIX of WinAmp worden gemaakt. Nero kan m3u-bestanden verwerken, wat betekent dat u het m3u-bestand wanneer u een audio-cd maakt simpelweg naar het audio-venster dient te slepen. Het zou gewoon moeten werken. Probeer het anders met een ander progamma, kijk even ofdat je de zelfde foutmelding krijgt. Suc6 :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...