Ga naar inhoud

Geluidsvolume


Aanbevolen berichten

Ik ben de gelukkige bezitter van een Asus L3800S. Het enige probleem dat ik met dit apparaat heb, is dat het geluisvolume ontzettend laag is. De koelventilator overstemt hem zelfs. Ook met een koptelefoon is het te laag. Ik heb alle windows (XP-pro) instellingen nagelopen en voor zover ik kan zien staat alles op maximum (volume regeling, eigenschappen van de hardware enz.) Zit er in het register nog ergens een instelling die ik zou kunnen controleren ? De geluidskaart is een Crystal WDM audio Codec en het stuurprogramma
Link naar reactie
Ja, die zitten er inderdaad, via de Fn-toets, maar dat was het ook niet. Bleek dat er aan de linker zijkant ook nog een soort volume schakelaar zit. Een soort limiter, waarmee je een maximum volume kunt vaststellen. Die was op de één of andere manier op de laagste stand terecht gekomen. Kortom, probleem opgelost. Bedankt voor je reactie, die was in ieder geval beter dan die van Asus (geen reactie).
Link naar reactie
Huh ja leuk he die toetsenborden :lol: ik heb ook een nieuwe aangeschaft op de beurs druk per ongeluk op een knopje en de pc gaat uit ,zit ik even later weer te spelen gaat het geluid uit,er zat voor mij niets anders op dan gewoon de software van het toetsenbord te verwijderen,zo nu werkt alles weer vanouds en mijn vingers kunnen weer uitschieten :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...