Ga naar inhoud

Creative 5.1 live


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van deze 5.1 kaart met Hercules 5.1 luidsprekers. Helaas is het altijd zo geweest (sinds installatie van XP) dat de linker voor luidspreker maar voor 20% meewerkte. Maar aangezien ik hier geen verbetering in kon krijgen en er ergere dingen in het leven zijn, heb ik dit maar zo gelaten. Uiteraard heb ik wel een herinstallatie (na deinstallatie software en drivers) geprobeerd, de creative helpdesk geschreven en zelfs de door hen aanbevolen Cd met (XP) drivers gekocht. Helaas. Sinds gisteren werkt alleen nog maar de rechter voor luidspreker volop. Het gekke is dat tijdens het starten van de pc alle luidsprekers ongeveer even hard klinken. Volgens Creative heb ik Playcenter nodig. Echter hij zegt wel dat ie dat installeerd, ik kan het niet terugvinden. Om gek van te worden. In auto EAX heb ik geen instellingen gedaan. Wie weet raad voor deze radeloze muziekfreak? Wago
Link naar reactie
Ik heb/had de luidsprekers onderling verwisseld. Dit maakt geen verschil. Rechts-voor blijft veruit de sterkste. In de surround mixer van Creative Staat de balansschuif, alsook de faderschuif in het midden. Helaas mag ik wel zeggen, want liever iets simpels over het hoofd gekeken en een oplossing dan verder peinzen. Groeten, Wago [size=9:f7588292c8](die al een kleine hamer naast zich heeft liggen)[/size:f7588292c8]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...