Ga naar inhoud

ASUS E-616 DVD Regio-Vrij.??


Aanbevolen berichten

Ja hehe. Ik zocht een progie dat alles voor je doet I.v.m. meerdere gebruikers van dit type Ik heb dat progie nog nergens gevonden. Mischien ben ik ook niet zo'n internet bijdehandje maar daar is dit forum toch ook voor ?? Of wil jij alleen mensen helpen die eigenlijk geen hulp nodig hebben?? Om op nivo met andere gebruikers te praten heb je volgens mij ook andere plaatsen ! Alsnog graag antwoord alstublieft als iemand iets meer weet. :evil: :evil:
Link naar reactie
Ja... Als je weet hoe Google werkt, vind je ergens de truck voor deze DVD speler! Ik heb hem ooit eens gevonden, het is erg simpel: Bij het opstarten van jouw computer moet je beide knoppen op deze DVD speler ingedrukt houden... Als je dan in jouw DVD properties kijkt, dan zie je dat het aantal keren dat je jouw regio mag verranderen is gereset! Na elke keer dat je je regio aanpast, kun je deze truck weer herhalen en wordt het aantal keren op 4 of 5 gezet (weet het ff niet uit mijn hoofd)... Ik heb eigenlijk ook een vraagje over deze DVD speler.... Ik heb alle IDE channels op ULTRA DMA staan, maar ik krijg steeds last van een haperend beeld, terwijl het geluid gewoon wel lekker doorloopt, heeft iemand daar een tip over?! Google geeft me hier (nog) geen goed advies over....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...