Ga naar inhoud

*.ASX bestand downloaden?


Aanbevolen berichten

Ik zou graag dit bestand willen downloaden [url]www.wannahaves.nl/video/s3-09/09item19.asx[/url]. Het lukt alleen niet, rechtmuisknop doel opslaan als.... lukt ook niet. Ik wil het bestand graag downloaden naar me pc omdat hij op internet erg langzaam afspeelt en steeds moet stoppen. Hoe kan ik dit bestand downloaden of moet ik het rippen met een videoripper? Waar kan ik die krijgen en heeft iemand de naam van zo'n programma. Bedankt
Link naar reactie
.asx is een streamingmedia bestand. De site die dit heeft geplaatst zou nog wel eens liever niet hebben dat je dat opslaat. op zicht is het heel erg makkelijk aagezien je dan gewoon even tijdens het afspelen moet zouken war op je systeem dioe file geplaatst word want hij komt tijdelijk in een verborgen dyrectory terecht. Er zal wel software bestaan om on the fly streaming media te vangen maar geen idee wat waar en hoeveel.
Link naar reactie
Klopt wel zo'n beetje wat Long John zei. Ik zelf zat enige tijd geleden in dezelfde situatie Toen kwam ik ook een videofragment tegen die ik perse wilde bewaren. Dat lukte mij toen ook niet, totdat ik een tip tegenkwam in een buitenlands forum, om eens bij de tijdelijke internetbestanden te kijken, en inderdaad, daar stond hij wel degelijk bij !! Toen werkte ik nog met Windows 90 SE. Nu, met XP, gaat die vlieger schijnbaar niet meer op. Ik heb zojuist nog even dat videobestand afgespeeld, en daarna bij tijdelijke internetbestanden gekeken, maar ik kon niks vinden. In tegenstelling tot Windows 90 SE, weet ik van Xp nog niet zo veel. Het kan ook aan de vernieuwde mediaplayer liggen die in Xp zit, maar ik geloof toch sterk, dat het op een of andere manier, tijdelijk word opgeslagen. Ze willen inderdaad niet graag dat het videofragment even "geleend' word. Er verschijnt regelmatig de tekst; Copyright Wannahaves BV.... Sucses Ed
Link naar reactie
Als je erg desperate bent: ik heb 'm gedownload voor je, het is een hoop geknutsel om het voor elkaar te krijgen, dit is niet zo'n eenvoudig stroompje, er zitten wat truuks aan. Naar het zich laat aanzien ben ik toch wat slimmer ;).... De file is 21 MB groot.... Verzin zelf maar een manier om hem van mij te krijgen, e-mail zal lastig worden met die grootte. Ik ben zelf een fan van Directconnect, http://www.neo-modus.com/ Vraag me niet hoe ik het gedaan heb, ik mag het toch hier niet posten.... Mail me maar.
Link naar reactie
[quote:bd13db6b75="rwilligen"] Vraag me niet hoe ik het gedaan heb, ik mag het toch hier niet posten.... Mail me maar.[/quote:bd13db6b75] Waarom niet? :) Naar mijn nederige mening is het bewaren van een stroom muziek/videodata op de computer als het opnemen van een radiouitzending op compactcassette... Volgens mij is het (nog) niet verboden om beperkingen van bestandsformaten te omzeilen opdat je een bestand kunt opslaan.
Link naar reactie
[quote:ff09855677="rwilligen"]Wel eens van de digital milenium act gehoord? Ik weet 't die geldt niet hier, maar toch...[/quote:ff09855677] Ik hoop ook dat die hier nooit gaat gelden! [quote:ff09855677]anyway, ik heb een soort beetje de server gehackt, althans technisch gezien komt het daar op neer....[/quote:ff09855677] Mja, dat verschilt wel iets van het ouderwets opnemen van radio of tv met je taperecordertje... jammer, want ik was wel nieuwsgierig. ;)
Link naar reactie
Nou ja, zo moeilijk is dat nou ook weer niet mbv een streaming recorder zoals bv. ASF-recorder of Streambox-VCR, zei het dat deze in dit geval niet werken, en helaas komt dat steeds vaker voor :( Voor het geval: Van ASF recorder is er als laatste een versie 1.1, meer is er niet en van streamboxVCR moet je een oude versie hebben 1.0 beta31, dat is de laatste versie die asf en ook realmedia streams kan saven, bij de nieuwere versies werkt het niet meer. En dan zijn er nog een hele berg chinese commando tools (dos) die sortgelijke acties kunnen uithalen, probleem is vaak de chinese gebruiksaanwijzing die erbij zit of het is welliswaar een engelse text maar dan is het de chinese manual die door systran of babelfish is gehaald(vertaal-website), je moet dan dus wel wat geduld opbrengen en als het niet lukt krijg je dus de vraag: doe ik het fout? of kan het proggie gewoon de stream niet saven? Ik merk dat Microsoft op dit moment erg bezig is met deze zaken en kennelijk nogal wat haast heeft want de ene na de andere site weet steeds beter zijn content te beveiligen. Echt Rampzalig op dit moment is Apple Quicktime 6 en mpeg4, het is me tot nu toe nog geen 1 keer gelukt om zo'n stream te saven :( Dus zijn we nu maar begonnen met Visualbasic en C....., zware kost trouwens , ik hoop dat ik dat volhoud :cry:
Link naar reactie
Er is een manier die altijd werkt. Je moet gewoon de bron van het bestand benaderen en die downloaden. Het bestand staat op een server en het enige wat je heb te doen is die server hacken, dit is lang zo moeilijk niet als het lijkt. Tussen de regels door las ik dat er spraken was van de site van wannehaves en die is al eens gehacked. Kijk eens rond op usenet en maak daar vrienden, na een poosje mag je zelfs meedoen en leer je meer dan je zou verwachten. Er gaat een wereld voor je open :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...