Ga naar inhoud

SVCD op 2 manieren branden: welke is beste


Aanbevolen berichten

Ik heb een SVCD op mijn HD staan en die wil ik gaan branden. Ik hoef hem niet zo te branden zodat hij in een DVDspeler kan, maar ik wil hem gewoon afspelen op mijn Windows Media Player e.d. Hoe kan ik hem dan het beste branden? - met de .cue in Nero laden (dit heb ik vaker gedaan en dan gingen de films haperen als ik ze af wou spelen vanaf de CD) - met IsoBuster de .mpg uit de .bin halen en alleen de .mpg op de cd branden. (zou het dan wel zonder haperen zijn?, met divx heb ik hier nooit last van) hopelijk is hier iemand die het weet!
Link naar reactie
Weet niet waar je het overheb maar een SVCD kun je NIET in de mediaplayer afspelen!! Ju zult toch echt moeten zorgen voor Mpg2 ondersteuning, dan pas kan de file afgespeeld worden en dan vaak nog niet met de mediaPlayer (mischien wel onder Xp maar die rommel gebruik ik niet) Als je hem in de mediaplayer wilt afspelen moet je een Mpg1 (vcd) bestand maken en dan nog zal hij niet gewoon spelen aangezien de file niet de extensie Mpg krijgt aangezien alle bestand omgweset worden naar het vcd of Svcd formaat. (de videofile's zullen dan de extensie .dat krijgen.) Maar dit had je op elke site kunnen vinden die over vcd/Svcd gaat. Ik hoorde geruchten dat dit forum alleen was om hulp te vragen, niet om luie mensen te helpen....
Link naar reactie
net even gekeken, vcd ingetikt in google en wat denk je? tig keer de oplossing!! Het was niet lullig of persoonlijk bedoeld maar het lijkt erop dat mensen zelf niet zoeken maar het liever op laten knappen daar word ik wel eens moe van... Ik vind vrijwel altijd antwoord via het net en kom ik er zelf niet uit, dan kun je altijd nog vragen. En buiten dat van zelf zoeken leer je ook nog wat..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...