Ga naar inhoud

Creative 4.1


Aanbevolen berichten

Ik heb pas een nieuwe pc aangeschaft, daarop zit; Avance AC'97 geluidskaart / VIA KT400 A7V8X moederbord....nou is het probleem dat ik geen surroundsound krijg. Alleen de 2 voorste boxen en de subwoofer doet het en de andere twee doen eigenlijk niks (ze doen het overigens wel gewoon). Dat is dus vrij irritant bij voorbeeld DVD's, daar kan ik alleen kiezen uit 2 speaker mode en SPDIF....dus ik vraag me af wat ik daar aan zou kunnen doen....alvast bedankt!
Link naar reactie
Ik gebruik PowerDVD, onder het tabje van AUDIO, is dit het volgende waar ik uit kan kiezen; [b:4ef11235ed]Audio Output; 2 Speaker of Use SPDIF,[/b:4ef11235ed] en dan staat eronder; [b:4ef11235ed]2 Speaker Mode; A3D/Directsound3D Dolby Surround Compatible Stereo[/b:4ef11235ed]........................ Dus ik weet niet of je daar wat aan hebt, ik kon er verder vrij weinig mee bedankt.....
Link naar reactie
tja uuuh, ff wat routinechecks: in het confuguratiescherm moet ook de goede instelling staan natuurlijk, bij Geavanceerde eigenschappen van geluid. en wat bij mij nog wel eens de oorzaak is :oops: : gewoonweg even aan de balansknop draaien, tenminste ik heb er een, waarmee je balans van voor naar achter kan instellen. je zult de eerste niet zijn!
Link naar reactie
Dag mensen, wat jullie adviseren werkt dus helaas niet bij mij; -in het configuratiescherm kan ik niets wijzigen zodat ik gebruik kan maken van de 5 boxen die ik heb, als ik iets afspeel dan wordt alleen gebruik gemaakt van de Subwoofer en de 2 frontspeakers...de 2 rearspeakers staan wel aan (en zijn goed aangesloten).... -verder heb ik geen knop die de balans kan veranderen (HELAAS :-? ) -ten slotte heb ik ook geen creative soundcard, maar dus een Avance AC'97!..... Maar in ieder geval alvast bedankt.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...