Ga naar inhoud

Welke geluidskaart en speaker?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben in het bezit van een pentium II 350 met 320mb geheugen Nu ben ik van plan een dvd rom aan te schaffen, en hierbij een nieuwe of gebruikte geluidskaart met speakers. Ik dacht aan de Soundblaster Live! 5.1, is dit een goede kaart? (Dus voornamelijk voor DVD bekijken en muziek luisteren?) En wat is het verschil tussen de Sounblaster Live! 5.1, de Soundblaster Live! 5.1 player en de Soundblaster Live! 5.1 digital? Welke raden jullie aan? En nu de speakers, ik zou graag een goede/redelijke set speakers aanschaffen bij deze kaart voor weinig geld. (Tot maximaal 100 euro, liever minder!), Welke set raden jullie aan? (Nieuw of tweedehands?)
Link naar reactie
ff wat anders, vind je systeem magertjes om DVD's te gaan bekijken tenzij er een ATI VGA-kaart in je systeem zit, maar dat terzijde. een SB-live kaart is een prima geluidskaart en niet duur, wat speakers betreft is er keuze in overvloed, vooral de CREATIVE-inspire serie wordt goed beschreven, gewoon dus met tasje geld naar de pc boer :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...