Ga naar inhoud

diskettestation


Aanbevolen berichten

bedankt voor de reactie, maar hier kan ik weinig mee. als ik op het icoontje "mijn computer" op het buroblad klik en ik klik daarna op het tabblad prestaties verschijnt er o.a. achter bestandssysteem: sommige stations: en daaronder station A gebruikt MS-DOS compatibiliteitsmodus. Ga ik daarna terug naar het buroblad en klik op start - programma's - windows verkenner, dan verschijnt er o.a. verwisselbare schijf (A:). Wil ik deze openen dan lukt dat aan geen kanten. Hoe te handelen?
Link naar reactie
inderdaad was mijn reply wat kort door de bocht :wink: wilde weten welke versie van windows (Operating System) je gebruikt en wat voor PC (Hardware) je hebt, liefst zo specifiek mogelijk verder: is het probleem recent onstaan? of na de een of andere handeling? op jouw vraag zijn nl vele antwooden mogelijk de makkelijkste is nog steeds format c: en opnieuw Windows erop zetten, vindt dit zelf te gemakkelijk
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie. Ik heb een Pentium II, Hewlet Packard, met een C schijf van 2,0 Gb en een D schijf ook van 2,00 Gb. Intern geheugen 64 Mb en besturingssysteem is Win 98. Computer 2e hands aangeschaft en alleen bij het begin Win 98 over de reeds geinstalleerde versie van Win 98 en Office Pro 2000 geinstalleerd. Weet niet of hiervoor het diskettestation werkte. Wacht in spanning.
Link naar reactie
om te beginnen: ik kom niet op het door jou beschreven punt uit, heb in win 98 pc gekeken. paar dingetjes kan ik mee geven =een diskettestation wordt altijd als een verwisselbare schijf aangegeven (A) =kijk in de bios van de pc (tijdens opstarten op DEL toets drukken) of de floppydrive juist is ingesteld dwz bv 1,44 mb etc =het is altijd mogelijk dat de drive defect is =bij installeren van windows mi formatteren en dan opnieuw installeren, verwijderd in ieder geval oud zeer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...