Ga naar inhoud

Grote data Draagbaar maken


Aanbevolen berichten

(kan niet zo snel bedenken waar dit hoort) je hebt van die usb sleutel hangers maar die duur en kwa data capaciteit ook veel weinig en ik zie de laaste tijd allemaal van mp 3 spelers van van 10 to 20 gig op kan, maar weet niet of er ook ander soort data op kan zoals compressie bestanden of Grafische bestanden en ander grote soorten bestanden. verder moet ook compatible met linux en windows zijn. Alvast bedankt
Link naar reactie
Laat ik dan maar de wijste wezen, Sommige draagbare apparaten kunnen inderdaad ook data opslaan en weer wegschrijven naar een andere pc. Meestal staat dit dan ook vermeld bij de gegevens van het apparaat. Gewoon even de diversen site's bezoeken en kijken naar de mogelijkheden die de players hebben. Ikzelf het een Yepp en die kan gewoon ook computrdata lezen en wegschrijven Helaas kan hij weer geen Mp3 naar de computer terugzetten alleen wissen. Met wave bestanden of wma heeft hij weer geen moeite. Wel moet ik zeggen dat het al weer een oudje is dus wie weet doet een BIOS update meer mogelijkheden vrijgeven..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...