Ga naar inhoud

Van Muziek DVD naar mp3


Aanbevolen berichten

Hallo , ik wil een muziek DvD rippen om deze op een cd te branden welke ik dan in de auto kan beluisteren. Weet iemand een progje waarmee dat kan liefst gratis. Ik heb een poging ondernomen met DvD to mp3 dit is een trial welke maar 5 min. werkt ,heelaas zo snel ben ik niet. Ik heb ook een poging gedaan met X2CD deze werkt prima als er geen beveiliging op de DvD zit. Ik heb niet veel muziek DvD's maar die van BON JOVI wil ik graag op een cd en deze is heelaas beveiligd wanneer ik de *ifo wil inladen geeft hij een melding KEY EXCHANGE FOR DVD COPY PROTECTION FAILED. Wie kan mij helpen of heeft een ander idee voor te rippen. :roll:
Link naar reactie
Ik had al via de zoek functie gezocht,vandaar mijn vraag hierbij had ik 2progjes binnengehaald,alleen deze werken niet bij een beveiligde dvd, het enige wat nu overblijft is om losse encoders te gebruiken het zou e.v.t kunnen met VobDec en Ac3Dec , maar ik denk dat er nog meer complete progamma's zijn die wel door de beveiliging komen. Als er nog forum leden zijn met andere ideeén wil ik het graag horen. :P Jaap H : De methode welke je omschrijft kan ik niet ik weet ook niet of dat deze dan makkelijk is in het uitsorteren van diverse tracks,wel bedankt voor je reactie.
Link naar reactie
DVD -> mp3: Is niet zo moeilijk hoor. Rip de DVD naar je HD met bv Smartripper of DVD Decrypter. In beide programma's kan je via een optie Stream Processing de gewenste soundtrack kiezen en rippen. Het resultaat is dan een file met een extensie ac3. Dit kan je vervolgens naar mp3 omzetten met het gratis HeadAc3He. Als je een normale audio-cd wil maken kan je het natuurlijk ook gewoon naar wav omzetten en branden. Op m'n site onder de FAQ (diverse) staat daar wel iets over.
Link naar reactie
Sectie.B :Ik zal het een keer proberen volgens jou methode,ik ben nu een andere manier aan het uitproberen ik denk dat mijn manier te omslachtig is, deze ript hem als een track en in mp2,je snapt wel dat ik deze dan weer in losse tracks wil maken en omzetten in mp3,maar ja het is wel leuk om het allemaal te moeten uitzoeken. :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...