Ga naar inhoud

Probleem Maxi Studio geluidskaart


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem bij het installeren van de software voor de Guillemot Maxi Studio ISIS geluidskaart nl: " Card may not be well installed..... " Mijn systeem draait op Win Me. Ik heb zowel de laatste driver als de laatste software versie bij Guillemot gedownload. Driver installeren gaat zonder foutmelding. Tijdens het installeren van de software krijg ik dan bovenstaande foutmelding. Ik heb de oude software versie en drivers wel verwijderd maar misschien blijft er iets achter in het register dat dit probleem veroorzaakt? Wie heeft er tips om dit probleem op te lossen.
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Hallo Drikus, Ik loop nu ook al bijna 3 weken te stoeien om de ISIS aan de gang te krijgen. Ben jij eruit gekomen? Wat was de truuk? Bij mij functioneert hij slechts als een standaard duplex kaart, dus de ingangen van de breackout krijg ik niet zichtbaar in die standaard ISIS console (dus ook niet in Cubase, die ziet slechts twee kanalen) Ik werk ook met ME. Graag zou ik wat instellingen met je doorlopen / mailen om te checken welke zaken anders kunnen zijn... Misschien zijn er ook anderen, die de ISIS hebben draaien onder ME...? Alvast dank, Zabadak@email.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...