Ga naar inhoud

calibration area full


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een ouwe prehistorische Philips CDD3600 die alleen nog maar Silver premiums lust. Vroeger kon ik er alles instoppen wat ik maar wilde, hij fikte alles, maar sinds een tijdje krijg ik de foutmelding: "calibration area full" wanneer ik er iets anders in stop dan een Silver Premium. Op zich niet zo'n punt, dan maar Silver Premiums, niks mis mee, maar het lijkt wel of ik steeds harder moet zoeken om ze nog te vinden. Heeft iemand een idee waar deze melding over gaat, en wat ik eventueel zou kunnen proberen om ervan af te komen? Wat the fax is uberhaupt een calibration area?
Link naar reactie
Yep, zoiets was ik ondertussen ook al tegen gekomen. Met siliconenspray zou het moeten kunnen las ik ergens. Ik vraag me alleen af of ik het ding gewoon open kan maken en dat alles zichzelf wel wijst, of dat het beter is op zoek te gaan naar duidelijke werkinstructies. Dat het een typisch 3600 probleem was wist ik overigens niet. Ik kwam iets van 15 mogelijke oorzaken en even zoveel oplossingen tegen. Om ze allemaal uit te proberen leek me nog al een probleem, maar dit lijkt me een goeie eerste poging :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...