Ga naar inhoud

DVD's met moving menu's


Aanbevolen berichten

Het is niet alleen SPAM, maar iedere idioot kan tegenwoordig zijn video opnames op DVD zetten........... Daarvoor het je geen "MultiMedia bedrijf" nodig...... Software in overvloed en DVD branders zijn binnen een half jaar onder de 400 Euro!! Oh........enne....die prijzen.....?! Dat gaat toch geen enkele normaal denkende particulier betalen....!! :smile: _________________ Wanna save a tree? Eat a beaver! [ Dit Bericht is bewerkt door: Gerard Timmers op 2002-01-29 20:49 ]
Link naar reactie
Mijn excuses, in mijn enthousiasme was ik het helemaal vergeten, geen spam! Zal ik nooit meer doen! Maar de bewering dat iedere idioot een goede moving menu DVD kan maken lijkt op de gedachte dat iedereen een goede website kan maken. Er is niet alleen veel computer power voor nodig maar vooral ook aandacht voor o.a. het creatieve. Met soft- en hardware alleen ben je er nog niet.
Link naar reactie
Creative menu's is nou niet bepaald iets waar particulieren op zitten te wachten.... Ik geloof niet dat zie bereidt zijn om grof geld neer te tellen zodat hun vakantie film een beweegende menu a la Matrix heeft..... Maar goed....We dwalen af.....Dit is eigenlijk voer voor een andere topic.... SLOTJE!!!! BTW: Ik heb helemaal niet gezegd dat ieder idioot moving menus kan maken!! Ik heb alleen maar gezegd dat iedere idioot het tegenwoordig op DVD kan branden.... En geloof me.....Ik maak die idioten dagelijks mee...... _________________ Wanna save a tree? Eat a beaver! [ Dit Bericht is bewerkt door: Gerard Timmers op 2002-01-31 20:01 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...