Ga naar inhoud

tikken en haperen bij het afspelen van audio cd's


Aanbevolen berichten

Sinds 2 weken heb ik een nieuw systeem gekocht met Windows XP home edition (nl) Sindsdien heeft mijn cd rom speler ernstig last van overslaan, haperen en tikken, bij het afspelen van zowel orginele als gebrande audi cd's. Ik heb een cd rom speler van het merk LG 56 speed. Ik heb al geprobeert onder apparatenbeheer en dan bij de eigenschappen van de speler het vinkje weggehaald bij : Diditale cd audio voor dit cd rom station inschakelen. Echter dit geeft geen verbeteringen. Zowel de media speler van XP als real 8 hebben evenveel last. Ook heb ik nog een windows 98 machine staan met exact dezelfde cd rom speler, deze heeft dit probleem echter niet Iemand die dit herkend en een oplossing weet? B.V.D Thijs
Link naar reactie
[quote:fced7df714] Op 26-01-2002 11:15, schreef Sikkens_Software: Dit is toch spam. Berichten worden bij een topic ook wel gelezen. Ik probeer geen kwaad bloed te zetten hoor. [/quote:fced7df714] Je hebt volkomen gelijk. Dus WindowsXP verwijder je andere twee topics van dit forum, een keer is meer dan genoeg. Dit houd het forum netjes en overzichtelijk. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...