Ga naar inhoud

Pinnacle Express


Aanbevolen berichten

[quote:b73004b1ca]Beste Gerard,het is echt eenvoudig dat pinnacle express . Je brengt je filmpjes van je camera over op je pc je geeft het filmpje een naam en slaat het op . In principe kan je het filmpje dan meteen branden op cd. Maar ook het knippen en plakken is kinderspel. Je kan kiezen welke brandsnelheid,cd-r 650 of cd-r 700 of dvd-r Op 2002-01-13 19:28, schreef Gerard Timmers: Ik heb op internet zitten kijken naar het pakket Pinnacle Express dat direct DV materiaal inleest en met menu structuur wegschrijft naar DVD formaat. Heeft iemand ervaring met dit pakket? Werkt dit echt zo eenvoudig? [ Dit Bericht is bewerkt door: Gerard Timmers op 2002-01-18 10:31 ] [/quote:b73004b1ca]
Link naar reactie
Nou..Ik heb het pakket hier en inmiddels op 3 verschillende pc's uitgeprobeerd met de laatste update van internet. Her pakket is WAARDELOOS! Het werkt niet goed en geeft voordurend beschermingsfouten, zowel in W98SE, W2K, ME en XP!!! Het forum van Pinnacle staat vol met klachten van mensen die precies hetzelfde probleem hebben. Ik kan alleen maar zeggen: NIET KOPEN!!!!
Link naar reactie
[quote:43eedcdf51]Dan heb ik gewoon mazzel, denk ik. Op 2002-01-20 14:59, schreef Gerard Timmers: Nou..Ik heb het pakket hier en inmiddels op 3 verschillende pc's uitgeprobeerd met de laatste update van internet. Her pakket is WAARDELOOS! Het werkt niet goed en geeft voordurend beschermingsfouten, zowel in W98SE, W2K, ME en XP!!! Het forum van Pinnacle staat vol met klachten van mensen die precies hetzelfde probleem hebben. Ik kan alleen maar zeggen: NIET KOPEN!!!! [/quote:43eedcdf51]
Link naar reactie
Ja, Gerard ik las het nadat ik mijn vraag had gesteld ook op je topic. Blijf het jammer vinden dat er geen programma is waar een redelijke kwaliteit SVCD mee te behalen is. Ik heb ook Ulead DVD factory geprobeerd. Werkt erg makkelijk, ik denk zoals pinnacle express -zou moeten werken- maar ook de resultaten qua video beelden zijn onder VHS-band niveau. De rest heb je waarschijnlijk wel gelezen op mijn topic "kwaliteit van SVCD valt mij vies tegen". Jaap
Link naar reactie
Ik vindt het erg dat software makers allerlei shit uitbrengen dat niet 100% werkt. Dit is alweer de zoveelste keer dat ik hiermee geconfronteerd wordt. Installeer ik net de nieuwste versie van DVDit!, geeft dit programma een error als ik wil gaan branden naar DVD-R. Effe op internet zoeken, blijkt dat er weer een hele groep gebruikers dit probleem heeft!! En dan vinden die software boeren het gek als mensen illigale kopies gebruiken!!! Ik stop daar ook een keer mee, om voor software te betalen die niet werkt....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...