Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Help !!! Ik wil mijn oude Video8 videos op CD branden om ze later te kunnen monteren. Wat is een goed bestandstype dat met zo min mogelijk kwaliteitsverlies toch de AVI's (±20 GB per tape va 90 min) comprimeert tot een formaat zodat ik een tape op een paar CD's kan branden en welk programma heb ik daar voor nodig ???
Link naar reactie
Met het gratis programma virtualdub de 90 minuten delen door twee. Voor Nero is een MPEG plugin te koop (ca 50 piek) die een S-VCD brandt. Deze is afspeelbaar op PC maar ook op een standalone DVD speler. De kwaliteit is MPEG2, dus goed genoeg voor TV.

Nero rekent zelf uit hoeveel kb/s per seconde gebruikt worden. Wanneer je de film dus in 3 delen knipt (30 minten per CD) dan wordt de kwaliteit automatisch ook beter.

------------------ Easy Come... Easy Go

Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:bbc30a7009]Niet alle dvd spelers kunnen svcd's afspelen. Dus informeer eerst daar naar,anders heb je er nog niks aan 2002-01-07 11:14, schreef AGB: Met het gratis programma virtualdub de 90 minuten delen door twee. Voor Nero is een MPEG plugin te koop (ca 50 piek) die een S-VCD brandt. Deze is afspeelbaar op PC maar ook op een standalone DVD speler. De kwaliteit is MPEG2, dus goed genoeg voor TV.<P>Nero rekent zelf uit hoeveel kb/s per seconde gebruikt worden. Wanneer je de film dus in 3 delen knipt (30 minten per CD) dan wordt de kwaliteit automatisch ook beter. <P>------------------ Easy Come... Easy Go [/quote:bbc30a7009] [ Dit Bericht is bewerkt door: pierredeboer op 2002-01-28 18:30 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: pierredeboer op 2002-01-28 18:31 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...