Ga naar inhoud

Cryptische bootschap met DivX / ThePlaya


Aanbevolen berichten

Hallo,

Eens kijken of een van de andere 154.999 (ik ben ook lid) leden van de HCC antwoord weet op het volgende: Na installatie van DivX4FullInstaller.exe verschijnt een cryptische bootschap op het scherm met de volgende inhoud: "The ThePlaya.exe file is linked to missing export DDRAW.DLL :grin:irectDrawCreateEx." Werkt dus niet. DDRAW.DLL is te vinden voor ThePlaya in de volgdende folders: C:Windowssystem, C:windowssysbckup en C:WindowsVCM ThePlaya is geïnstalleerd in c:program files

Al tijden bezig om video's te comprimeren, maar tot nu toe kan ik alleen maar AVI's, vanaf de camera overgezet op de HD, via Windows Mediaplayer afspelen. Perfect overigens. Maar ze zijn wat (en hoe!!) te groot om op een CD te branden.

Wie weet raad? Mail mij (een copietje) svp naar perloc@virconn.com CvPerlo - Mozambique

Link naar reactie
Bij de FAQ op www.divx.com vond ik het volgende:

Q: When I install The Playa I get an error: "The THEPLAYA.EXE file is linked to missing export DDRAW.DDL :grin:irectdrawCreateEx." What does this mean? A: It means you don't have the latest version of Microsofts DirectX installed on your PC. Download the Win9x/ME upgrade here. Download the Win2k upgrade here. NOTE: The Playa is NOT supported under NT 4.0 and there is no version of DirectX available for it.

Ik denk dat hiermee jouw probleem ook opgelost kan worden. Je moet gewoon via de windows update de nieuwste directX downloaden. (versie 8 volgens mij)

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...