Ga naar inhoud

probleem gecube 3870x2 x-turbo


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem met mijn x2, zodra ik wat zwaardere spellen wil gaan spelen (alone in the dark, GRID) dan krijg ik een melding van VPU recover dat mijn kaart niet meer reageert, ik kan dan verder spelen ook al gaat het schokkerig. terug naar windows toe en alles doet het weer normaal, de temp. van de kaart core 1 ligt dan bij 60 graden als ik gewoon in windows zit of big fish spelletjes speel dan heb ik hier totaal geen last van mijn systeem: windows XP service pack 2 mb: gigabyte ma790x-ds4 AMD 6000+ 4 gig kingston hyper x gecube 3870x2 tagan 700 watt voeding 2 samsung spinpoint 250 gig het lijkt me sterk dat m'n voeding het niet trekt en naar mijn mening wordt de kaart ook niet overdreven warm, kheb de nieuwste drivers geprobeerd 8.8 maar ook dat helpt niet oude drivers in veilige modus verwijderd en de "restjes" met driver cleaner pro eraf gehaald ik snap er niks van en ik hoop dat iemand mij kan helpen =(
Link naar reactie
het probleem doet zich voor bij alle zwaardere spellen, windows opnieuw installeren wou ik als laatste proberen... bij de processen kan ik niks vreemds ontdekken, allemaal van programma's die ook daadwerkelijk draaien, maar ook met alles wat niet direct nodig is uitgeschakeld (msn, virusscanner met de netwerk kabel eruit) enzo uit doet hij het nog mss dat ik morgen dan probeer windows er opnieuw op te zetten als er niemand met een makkelijkere oplossing komt wat is eventueel dan de beste volgorde van drivers installeren?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
sorry voor de late reactie =) maar jah ik heb de nieuwste drivers voor het moederbord geinstalleerd. ik heb het nu ook met vista geprobeerd, maar ook hier geeft hij de melding dat de videokaart gestopt is met reageren als ik een wat zwaarder spel speel. Kheb ook geprobeerd de settings in Catalyst zo laag mogelijk te zetten maar ook dat helpt niet =(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...