Ga naar inhoud

Soms Groene en zwarte rand op beeldscherm


Aanbevolen berichten

Oke, ik had het er iets beter neer moeten zetten..... ik zal ff zeggen waar ik allemaal garantie op heb: Monitor heb ik sinds 31 November 2007, zit 2 jaar garantie op Videokaart heb ik sinds 29 Mei 2008 en zit 2 jaar garantie op Greets, Tompecht Mijn vader zei net dat mijn videokaart waarschijnlijk kapot is gegaan door het overclocken....:'( (het was maar 60 Mhz)
Link naar reactie
Tja, stout hoor. :D Bij de shop een RMA aanvragen (als het via internet is gegaan). Je krijgt een nummer gemaild en met dat nummer op de doos stuur je de kaart op. En dan in de tussentijd even niet zwaar gamen of een kaartje lenen elders en die in je PCI-e slot duwen. En erg voorzichtig zijn met overklokken. De winst die je in spelen behaalt is zeer, zeer beperkt. Dan liever een maatje sterker aanschaffen.
Link naar reactie
RMA (ik bespaar je de Engelse termen) is de authorisatie van de webwinkel dat ze jouw garantieaanvraag in behandeling gaan nemen. Jij omschrijft op de daarvoor bestemde plek van de leverancier wat er mis is. De winkel kijkt ernaar en als ze jouw aanvraag honoreren sturen ze jou een uniek RMA-nummer per mail en het adres waar het pakje heen moet. Je dient dit RMA nummer duidelijk buitenop de verpakking te vermelden. En ja: formeel gezien vervalt de garantie bij overkokken. Het is ook niet chiq door eigen fouten de shop er voor op te laten draaien. Meestal is het echter niet zichtbaar dat je aan het klokken bent geweest.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo, Nu al weer een paar maanden later, en hij is nog steeds niet gemaakt, ik moet van mijn vader eerst uitvinden wat er mee aan de hand is, het kan ook de firmware, software, Direct X of de game zijn. Ik heb nu ook Crysis Warhead, daar doet hij helemaal vaag mee, meestal doet hij het wel maar soms is het beeld zwart maar er staat dan nog wel de 'radar' en de 'ammonution window' in beeld.... Dit vind ik echt raar. Kan iemand misschien achterhalen of het nou de software of de direct X is?? ik wacht al meer dan 2 maand.... Greetz, Tompecht
Link naar reactie
Hallo, Ik weet al wat het probleem was met mijn groene rand enzo, Het bleek dus gewoon de ATI Utility te zijn, ik kwam eracht toen ik na 1,5 level van Crysis had gespeeld, toen kwam ik er pas achter dat die streep weg was... :P:P Greets, Tompecht ik heb nu ook een nieuwe processor en mobo, de Intel Core 2 Duo E8400 en de ASUS P5Q-E (epu)..het loopt al een trein..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...